یزدفردا "مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره شهرستان خاتم با فرماندار خاتم دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این دیدار سید حسین اسعدی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمد رضا نجم الهدی مسئول حراست اداره کل ، محمد حسن زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم و همکاران اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم حضور داشتند.

 فرماندار شهرستان خاتم در این دیدار فرهنگ را زیر بنای توسعه پایدار ذکر و خاطر نشان کرد : رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است.

 سید ناصر امامی میبدی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری مطلوب و وجود هنرمندان با استعداد در شهرستان خاتم خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان به این شهرستان شد.

وی برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ، راه اندازی ماهنامه خاتم به عنوان اولین نشریه محلی ، چاپ و انتشار کتاب اندیشه های سبز مجموعه شاعران خاتم را از جمله برنامه های خوبی عنوان کرد که توسط این اداره در شهرستان انجام یافته است.

در ادامه محمد حسن زارعیان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم از صدور مجوز برای دومین نشریه محلی شهرستان به عنوان پیک خاتم خبر داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا